Dane kontaktowe

O NAS

Istniejemy nieprzerwanie od 1995 roku początkowo na os. Złotej Jesieni 13. Od dwóch lat przychodnia mieści się w nowej siedzibie przy ul. Stadionowej 1A w przestronnym lokalu z własnym parkingiem. Zespół nasz współtworzą lekarz weterynarii Danuta Szydłowska specjalista chorób psów i kotów, lekarz weterynarii Jacek Szydłowski specjalista chirurg oraz kompetentny personel pomocniczy. Zajmujemy się opieką profilaktyczną i leczeniem zwierząt towarzyszących człowiekowi w środowisku miejskim. Doradzamy w kwestii wyboru zwierzęcia, jego żywienia, utrzymania oraz wychowania.

Stale pogłębiamy naszą wiedzę i doskonalimy umiejętności uczestnicząc w wielu sympozjach, kursach oraz studiując literaturę fachową.

Lekarze weterynarii

Danuta Szydłowska

Absolwentka Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (dyplom w 1994). Współtworzyła przychodnię Med-Vet.
Posiada specjalizację z dziedziny choroby psów i kotów.

Zawodowo interesuje się kardiologią, endokrynologią i chorobami metabolicznymi.

Prywatnie mama trójki dzieciaków, posiadaczka kota rosyjskiego, interesuje się literaturą iberoamerykańską, aktywnie uprawia turystykę górską.

Jacek Szydłowski

Absolwent Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (dyplom w 1993). Współtwórca przychodni Med-Vet.
Posiada specjalizacje z dziedzin: chirurgia weterynaryjna, radiologia weterynaryjna.

Jego zawodowe zainteresowania obejmują poza chirurgią intensywną opiekę medyczną, okulistykę i onkologię małych zwierząt.

Prywatnie mąż Danuty, tato trójki dzieci i miłośnik kotów.
Interesuje się historią Polski, aktywnie uprawia turystykę górską i jeździ na rowerze, lubi majsterkować.

Dane kontaktowe

Akceptujemy karty płatnicze